Najnowsze artykuły:
Boty oparte o sztuczną inteligencję to już codzienność w contact center, a nasz stosunek do nich szybko się zmienia. Wraz z coraz większą biegłością botów w swobodnej komunikacji na dowolny temat ...
Badanie pokazało, że zalotne rozmowy z botem prowadzi już niemal 20 proc. Amerykanów — wynika z badania firmy Infobip. Decydują się na to zwłaszcza ludzie w średnim wieku.
Pilna wiadomość. W czwartek 25 kwietnia Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wystosował nowy komunikat ws. wycofywanych produktów - tym razem chodzi o produkty ze sklepu Pepco - o portfel i body ...
Ważna informacja. W czwartek 25 kwietnia Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wystosował nowy komunikat ws. wycofywanych produktów - tym razem chodzi o produkty ze sklepu Pepco - o portfel i body n ...
Netia, jako pierwszy operator w Polsce i regionie, wprowadziła do oferty B2B usługę telewizji hotelowej z chmury, czyli bez stacji czołowej w obiekcie (head-end-less). Takie rozwiązanie znacząco ...