Najnowsze artykuły:
PKO Bank Polski poinformował, że w najbliższym czasie wprowadzi nowe zasady logowania do serwisu bankowości internetowej iPKO. Bank chce wzmocnić zabezpieczenia przed cyberprzestępcami. Jeśli klient b ...
Klientów banku PKO BP korzystających z bankowości elektronicznej za pośrednictwem aplikacji mobilnej IKO, czekała dzisiaj niemiła niespodzianka. W różnych częściach kraju wystąpiły problemy z logowani ...
Historia Banku Pekao to równocześnie historia polskiej bankowości. To on jako pierwszy w naszym kraju uruchomił bankomat, wydał kartę płatniczą dla klienta indywidualnego, uruchomił biuro maklerskie, ...
Cyberbezpieczeństwo jest niezwykle ważnym tematem, o którym regularnie informuje między innymi PKO Bank Polski. Jeden z najpopularniejszych banków w naszym kraju właśnie poinformował o wprowadzeniu no ...
Osoby, dla których aplikacja PeoPay jest codziennością, mogą już korzystać z ostatnich nowości wprowadzonych przez Bank Pekao. Te dotyczą także samego serwisu ...
Klienci banku PKO BP borykają się z awarią aplikacji mobilnej IKO. Wiadomo, że dotyczy ona osób z różnych części kraju. Najwięcej zgłoszeń dotyczących problemów z bankowością mobilną napłynęło z miast ...
W piątek 26 kwietnia, w godzinach wieczornych wystąpiły problemy z serwisem transakcyjnym i aplikacją banku Pekao.
Klienci PKO BP, w trakcie logowania do internetowego serwisu iPKO, wkrótce zobaczą informację o dodatkowym sposobie zabezpieczenia. Jego włączenie będzie uzależnione od wyrażenia odpowiedniej zgody.
Bank Pekao podpisał ponad 5 tys. ugód w programie "Bezpieczna ugoda 2 proc.", poinformował wiceprezes Paweł Strączyński.
Bank Pekao odnotował 1 514 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2024 r. wobec 1 446 mln zł zysku rok wcześniej.
Pekao zapowiedział dwie poprawki do swojej aplikacji mobilnej. Pomogą one użytkownikom PeoPay w płatnościach za bilety parkingowe oraz komuniukacyjne.